Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 21, 2015

Cik Akak Dah Kawen!

♥ Assalamualaikum 

Cik Akak Dah Kawen! Syawal hari kemenangan bagi orang bujang macam cik akak nie.....kemana-mana boleh buat apa..tapi cik akak tak boleh....satu syawal dah penuh dengan aktiviti cik akak melayan tetamu...haha..

Ingat boleh lepas tangan je....aku bujang...aku boleh buat apa je...salah tanggapan cik akak rupanya....orang bujang nie...penuh dengan tanggungjawab...dengan layan tetamu lagi....jaga anak buah lagi...memang tak boleh lepas tangan....uksss......

Tak boleh jadi nie...asyik cik akak je....tarik nafas....

Eh...eh..cik akak kawen baru lepas tanggungjawab...hahaha...nak lari dari rutin harian...

Imej google.....bajet kawen simple..haha


12 comments:

  1. Nikah je la macam akak...malas nak fikir bajet kawen...nikah dan makan2 je skit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye akak ...kiki...insya Allah sentiasa.ingat kak...

      Delete
  2. Replies
    1. InsyaAllah cik nor.....rezeki kawen nanti.....kita sama2 kawen...kiki

      Delete
  3. Dah! kahwin lagilah bertambah banyak tanggunggjawab

    ReplyDelete
  4. Bujang ke.. Kawen ke.. Ada tanggungjawab tersendiri kan Cik Akak kan Hehehehe

    ReplyDelete
  5. lagi bujang lagi banyak keje..hehee

    ReplyDelete
  6. Permudahkan perkara baik, RM15K tu masukkan je dalam tabung buat anak-anak..;)

    ReplyDelete
  7. dah berthn saya jadi tuan rumh sbb bujang . yg dah kahwin sibuk beraya ... nanges ... huhuhuuu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN