Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, June 4, 2015

Pelarian Rohingya Layak Terima Zakat

♥ Assalamualaikum ♥

Pelarian Rohingya Layak Terima Zakat

Nak membantu boleh....tapi jangan rakyat negeri sendiri ditindas. Berbuat baik biarlah dengan cara yang betul. Jangan nak dapat nama je kan.

Kini isu pelarian rohingya dah makin mendapat tempat media massa Malaysia. Cik akak ada juga follow up isu ini. Tengok apa yang berlaku...ikut cerita terkini di berita.....terbaru......pelarian rohingya layak terima zakat....

Bila dah layak....semestinya ada rakyat negeri sendiri tak berpuas hati...komen melalui facebook nampak sangat rakyat negeri sendiri tidak diberi keutamaan...maaflah kalau bicara cik akak pasti ada yang terasa....bukan niat nak memburukan orang lain....tapi agak-agaklah...tolong juga rakyat sendiri...



3 comments:

  1. Singgah pagi...
    Ada jugak pagi td terbaca kat fb...

    ReplyDelete
  2. itulah , AIn ada baca jugak . hmm . Tak kurang jugak yang dok memaki ckp mufti pahang tak pandai la. hmm

    ReplyDelete
  3. ingat... Allah sentiasa ada... Dia menguji......Dia yg memberi... yg penting usaha..tawakal.....

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN