Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, June 22, 2015

Menjana Pendapatan Dengan Nuffnang Lebih Mudah

♥ Assalamualaikum ♥
Menjana Pendapatan Dengan Nuffnang Lebih Mudah. Cik akak suka menabung dekat nuffnang nie. Walaupun tak banyak mana pun hasilnya. Tapi ia sangat mudah bagi blogger baru seperti cik akak.

Dua tahun lebih mencoret ikut sesedap rasa je....gaya bahasa dan intonasi memang lari dari bahasa rasmi. Tak pe yang penting bahasa rojak campur cik akak korang faham. Lain lah kalau cik akak guna bahasa melayu sarawak. Parah lah blogger nak memahami. Belum lagi bab bahasa melanau cik akak. Hahaha..gulungan lidah pasti nak menyebut kan.

Menjana pendapatan dengan nuffnang adalah untuk jangka panjang lebih menguntungkan. Sebab makin lama makin bertambah lah duit tabungan kita. Walaupun hanya dua 20 sen sehari. Yang penting...rezeki halal..insyaAllah...

Alhamdulillah rezeki cik akak lagi...penuh balik tabungan. Hasil dari nuffnang nie....cik akak dah beli cincin emas...berbaloi kan..tak banyak pun..tapi memang menguntungkan......

Klik-klik je...tak susah mana pun..berkongsi rezeki dengan kawan-kawan blogger yang lain.....tips dan petua....cuma satu je....nawaiti, jujur, ikhlas berkongsi dan tingkatkan pageview serta unik pengunjung ke blog anda...cara......cara......bijak dengan olah entri...selamat berbuka puasa....

Pendapatan terbaru nuffnang cik akak...

 Glitterati
cik akak
RM 173.33

8 comments:

  1. Selamat berpuasa Cik Akak..
    Alhamdulillah rezeki.. Banyak juga tu

    ReplyDelete
  2. Tahniah cik akk..moga cik akak menjadi rujukan daripada blogger blogger baru..

    ReplyDelete
  3. Wah sampai boleh beli cincin emas. Alhamdulillah . Salam Ramadhan Kareem cik akak !

    ReplyDelete
  4. fuhh..masyuk jugak tu....salam ramadhan. :)

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadan... Dah boleh buat duit raya tu! Semoga murah rezeki cik aak ye... :)

    p/s : Salam terakhir dari Relaks Minda... : Artikel Terakhir Relaks Minda - Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://relakssminda.blogspot.com/2013/02/artikel-terakhirsalam-buat-semua.html

      Delete
  6. Selamat berpuasa dan selamat maju jaya.. just nak nanya.. kitak owg sarawak ka ? hehehe

    salam satu blogger.

    AZLAN RUMADI
    www.azlanrumadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. rezeki cik akak..saling klik mengklik jana pendapatan..tahniah cik akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN