Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, June 30, 2015

Gambar Ibu Tiri Mangsa Dera Nur Zuliana Zaara Zulkifli - Kes Dera

♥ Assalamualaikum ♥

Gambar Ibu Tiri Mangsa Dera Nur Zuliana Zaara Zulkifli - Kes Dera. Inilah wajah sebenar ibu tiri kepada Nur Zuliana Zaara. Cantik tapi hati busuk....sedih tengok keadaan mangsa adik Nur Zuliana. Apa salah budak tu sampaikan didera tanpa belas kesian. 






6 comments:

  1. Assalammualaikum... naomie,

    ooo... ini rupanyer wajah ibu yang pasal kes dera tu...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya dua2 yang berhati binatang ni dipukul separuh mati baru dihantar ke polis..biar dia rasa bagaimana seksanya kena dera mcm tu sekali...patah jari sikit pun sakitnya tak terkira,,inikan pulak patah berkali2.Rasanya kalau kena hukum penjara seuumur hidup belum terbalas apa yang dia dah buat dekat budak tu,,.Allah takdirkan umur budak tu panjang..Maaflah emosi sikit sebab saya pun ada anak yang sebaya dengannya

    ReplyDelete
  3. Ibu tiri memang kejam. Saya juga merasainya sewaktu kecil dulu. Kepada wanita yang hendak berkahwin dengan lelaki yg sudah mempunyai anak, fikir masak2 dulu.

    ReplyDelete
  4. Ibu tiri memang kejam. Saya juga merasainya sewaktu kecil dulu. Kepada wanita yang hendak berkahwin dengan lelaki yg sudah mempunyai anak, fikir masak2 dulu.

    ReplyDelete
  5. Sebak betul tengok keadaan yaya.... tak dapat nak bayangkan penderitaannya selama 6 bulan bersama orang2 keji tu. Entah ayah jenis apa lah yg boleh tengok je anak sendiri didera smpi begitu sekali. Binatang pun x buat anak sendiri mcm tu. Keji dan kejam! Sebaknya.....

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN