Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, June 12, 2015

Bila Lapar Je...Mesti Ingat nie Je....emm

♥ Assalamualaikum ♥

Bila Lapar Je...Mesti Ingat nie Je....emm

emm...terjebak dengan anak sedara yang tak habis nakkan kefci. Langsung, asal cik akak lapar je....emmm ingat nak makan ayam kefci je...Apa yang sedap sangat ayam kefci tu...telan air liur...sabarlah wahai hati......nanti-nanti kita singgah ye..


Hasil carian imej untuk ayam kefci
imej google

Sebut je ayam kefci......anak sedara cik akak yang mula angguk..serius memang fav anak sedara cik akak ni...tak kira lelaki perempuan. Semua hantu ayam...Jadi sampaikan makcik dia ni pun ikut terjebak....entah apa yang sedap sangat kan...hahaha...korang tak rasa apa tekak cik akak nak...kiki...kefci...kefci....sabar je...

Pencarian bloglist baru cik akak : SINI

3 comments:

  1. inilah yang dikatakan craving yang tak menahan...ya ampunnn...he hehe...

    ReplyDelete
  2. Ya ampun... samalah kita.. Raser cam nak gi skrg nie..

    ReplyDelete
  3. nory baru makan semalam...
    asben belanja..hihihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN