Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, May 11, 2015

Hati Perempuan Episod 25

♥ Assalamualaikum ♥

Hati Perempuan Episod 25

Tonton Online Hati Perempuan Episod 25 - SINI




Sinopsis Hati Perempuan Episod 25 : Ayahanda dh balik..haha tak tau. Mesti marah habis dgn apa yg dh jadi. Apalagi bila lihat rmh tangga TZ-Anis yg bergegar teruk mcm dilanda ribut taufan tu. Anis ttp dgn kedegilannya. Tak nak dgr penjelasan TZ. Pdhal hatinya meronta2 nk tau kebenaran. 

Tg Hazimi ambil tindakan drastik. Secara rasmi dia buat sekatan Ku Lin masuk ke Paradigma & Paradiscar. Makin sakitlah hati si nenek kebayan tu. Mmg nmpak sgt, kalau tak dpt cara baik, dia dh rancang cara paling jahat. As long, TZ jd milik dia. Saiko giler perempuan ni. 
Hinggalah suatu hari, Tg Hazimi & Tg Durahtul adakan satu majlis perkenalkan Tg Aryan Ziqri pd wartawan. Sekali lg Anis tak puas hati sebab TZ tak de nk handle majlis tu. Semua dia serah kat ayahanda dia. Merajuk dgn tu, Anis balik JB. Tp sebenarnya sebab abg Umar dia nak kawin jgk. Yg menjadi kesalahannya, dia tak ajak TZ sekali. Akhirnya, atas nasihat ayahanda, TZ balik JB, konon nak pujuk bini yg hati batu tu. Tp sebaliknya, benda lain yg jadi. Apakah... Saksikan di slot AKASIA TV3 jam 6.55 ptg nanti..

Sumber : #HatiPerempuan

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN