Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, May 8, 2015

Demam..Tapi Tekak Memang Nak Makan Kari Ayam

♥ Assalamualaikum ♥

Demam..Tapi Tekak Memang Nak Makan Kari Ayam

Inilah cik akak korang. Sakit bagaimana pun, memang tekak tu mesti meminta apa-apa. Entah lah...sepatutnya orang demam....selera makan tu ada kurang sikit. Tapi cik akak, macam-macam pula nak dimakannya.

Dari siang tadi dah teringin. Sampai rumah je masak nasi, terus je beli ayam, kentang, santan, asam jawa dan minyak..haha....rumah bujang....jangan harap lah nak ada stok makanan di peti sejuk..haha...

Siap..terus makan....tak sempat nak jemput korang..Nasi putih dan kari ayam je lah menu malam cik akak.



4 comments:

  1. kegemaran cx ni cik akak. huhu baru ckp dgn mil psl esok nk masak kari .. huhu tup2.. cik akk da up kari ni haa.. terliuq

    ReplyDelete
  2. demam2 pun gigih cik akak masak. semoga cepat sihat! :D

    ReplyDelete
  3. Lya pun baru baik demam juga ni asyik nak mkn mangga ja hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN