Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, April 27, 2015

Tersenarai Antara 30 Top Referral Bulan Mac 2015 Di Pingje.org

♥ Assalamualaikum ♥

Tersenarai Antara 30 Top Referral Bulan Mac 2015 Di Pingje.org


Lamanya cik akak tak ping entri kat pingje.org. Sekali ping...semua entri yang belum ping wajib kena ping...haha.

Ini salah satu cara nak tingkatkan pageview harian blog. Tak perlu risau. Walaupun tak banyak mana pulangan. Tapi ia sangat membantu kita sebagai seorang blogger. Pingje.org memang tak de automatik widget ping ye....Perlukan manual je. Dah manual...semestinya masalah ping pastinya tergendala. haha...Yelah...kalau dah pemalas nak ping. Ambil jalan mudah....tak mahu ping lah jawabnya. 

Dah sekali ping...haha...semua wajib ping. Alamak cik akak tersenarai dalam 30 Top Referral Bulan Mac 2015 di laman pingje.org ni. Alhamdulillah tak sampai sebulan pasang, entri cik akak dah menjadi pilihan pengunjung di laman tersebut.

Eh...eh..tak de up pun nama cik akak tu...hahaha...jangan sentap ye...sebab link blog tak guna nama cik akak. Ada tak tengok nama sweetyzhanieyz83 tu....tu lah cik akak. Identiti tersembunyi disebalik link blog..hahaha

Sumber imej : laman pingje.org

5 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN