Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, April 13, 2015

Tak Tahu Cik Akak Nak Taip Apa

Hasil carian imej untuk binggung
imej google




♥ Assalamualaikum ♥

Tak Tahu Cik Akak Nak Taip Apa

Pernah tak blogger alami situasi macam cik akak ni. Bila buka blog tak tahu nak taip apa. Dari pagi sampai jam sekarang cik akak tak tahu nak berkongsi apa. Artikel untuk hari ini macam terhad je. 

Adakah ini siptom orang malas. Kalau nak kata siptom malas. Memang tak lah sayang oii..Kalau malas pun idea nak menulis tu tetap ada. Tapi kes cik akak di sini. Macam kosong je. Bila buka blog....klik itu dan ini...tapi akhir sekali kena tutup balik.

Dari pagi sampai sekarang, tajuk ini juga yang cik akak sampaikan...haha...ada juga entri cik akak hari ini. Kalau ada idea...macam mencurah-curah je entri cik akak. Bila tak ada ilham terus blog sepi tanpa entri...

Nampaknya kalau hari-hari macam ini....nampak gayanya...cik akak kena fokus cari tajuk untuk setiap hari,,


4 comments:

  1. ada sekali dua mcm ni..hahhaa..last2 tido...haha

    ReplyDelete
  2. Lya pun x taw nak taip apa ari ni..buka blog tpi sepi

    ReplyDelete
  3. Simptom malas pun perkongsian jugak..:)

    ReplyDelete
  4. selalu jugak jadi macam ni...tahap parah lagi bila idea ada tapi taip 4-5 baris ayat, padam dekat 7-8 kali. haha :P
    sudahnya jalan-jalan ke blog kawan blogger je la. ada idea nanti karang balik. hehe ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN