Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, April 12, 2015

Serius Ini Bukan Gambar Cik Akak Dengan Rita Rudaini

♥ Assalamualaikum ♥

Serius Ini Bukan Gambar Cik Akak Dengan Rita Rudaini

Alamak cik akak terkedu dengan gambar yang baru cik akak dapat dari rakan sekerja. Serius cik akak terkedu sebab ini bukan gambar cik akak. Cuma kami benar seiras dan yang membezakan kami hanya kening...SubhanaAllah...ini lah kali pertama cik akak tengok wajah cik akak memang seiras betul-betul dengan wanita di sebelah pelakon rita rudaini. 

Mungkin blogger tengok macam cik akak kan...jangan tertipu ye...sebab cik akak tak pernah lagi bergambar dengan mana-mana artis walaupun cik akak meminati artis tersebut. 

Sekali cik akak pandang memang macam cik akak....tiada langsung perbezaan melainkan kening cik akak yang agak tebal..haha...percaya tak percaya...kena juga percaya.....hihi...seiras dan sama...

Sumber gambar SINI. Gambar ini agaknya jadi trendding kat whatsapp sekolah cik akak...hahaha....abaikan je lah...kalau dapat jumpa dengan tuan punya gambar pasti best nie..hihi

23 comments:

  1. Mudah-mudahan Rita Rudaini juga ikut jejak dan mencontohi teman di sebelahnya itu. Aminnn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..kita doa je yang terbaik huda...hiho

      Delete
  2. AOK ADA IRAS SIKIT DGN MUKA KTK
    org madah kat dunia tok ada 7 org yg sama muka dgn kita
    kmk dolok ada kwn sekolah sm muka dgn kmk, selalu cikgu saruk nak nunggah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalan tek alu sibuk dak cikgu sekolah ya post gambar tok...haha...
      lucu juga dik.....dolok sama sekolah ada juga...ng seiras bena. Salu jak cikgu ya saruk..

      Delete
  3. biasa la cik akak..org kata dalam dunia ni ada 7 orang yg muka seiras..satu dh jumpa bermakna ada 6 lagi yg cik akak tak jumpa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah jumpa dah...kawan rapat cik akak ...kiki..cuma yang nie je paling seiras..ada lagi seorang serius seiras cik akak juga

      Delete
  4. erk.. aahh lebih kurang sama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah zaza..cik akak pun terkejut..haha...

      Delete
  5. Replies
    1. Yalah tek...iras ya...Ng mula ingat gambar editing..haha

      Delete
    2. Tapi kitak ada rupa pelakon korea kmk nengok

      Delete
    3. adeh pelakon korea udik gik.hahaha...
      Nie kah..jauh na juak iras muka kmk..haha

      Delete
  6. Replies
    1. Yalah dik..sama cuma kening jak sik sama...

      Delete
  7. heheh finally akak jumpa y seiras,, cari lagi 6 orang kak,, hehhe depa kata kan 7 orang y seiras kita hehe jemput intai entri terbaru syaza tentang kereta idaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah jumpa 3 org dik.....banyak lagi kot...
      Adik nak beli keta apa ya

      Delete
  8. Assalammualaikum... naomie,

    sebiji lah.. pelanduk serupa ....sama sesangat..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah mselim. Cik akak pun ingat gambar editing..huhu..
      Tpi serius bukan

      Delete
  9. hehe btllah..sebiji sm....mcm kembo cik akak je

    ReplyDelete
  10. hehe btllah..sebiji sm....mcm kembo cik akak je

    ReplyDelete
  11. E'eh serupa macam cik akak....jap tgk lg skali...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN