Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 15, 2015

Membongkar Rahsia Pageview 10K Sehari

♥ Assalamualaikum ♥

Membongkar Rahsia Pageview 10K Sehari

Bukan senang nak dapatkan pageview harian setiap 10K. Tapi cik akak tetap usaha juga walaupun cik akak jarang blogwalking. Pergerakan cik akak amat terbatas sekarang ni. Walaupun nampak mudah bagi sesetengah blogger tapi bagi cik akak memang sukar. Sebab kita bukan blogger femes mahupun yang sudah dikenali ramai.

Inilah cara cik akak....cik akak up entri berdasar apa yang cik akak minat. Korang pun tahu cik akak memang minat novel. Jesteru itu cik akak akan menaip entri berkisar tentang novel. Teknik yang paling senang backlink. 

Masukkan kata kunci yang betul. InsyaAllah entri itu pasti menjadi entri berantai dan paling popular di blog dan keyword nuffnang. 





Cuba tengok keywors ya ada di nuffnang dan blog anda. Kalau carian itu kerap kali naik di keyword. Ini bermakna korang wajib buat entri berantai. Backlink entri pada sumber asal. InsyaAllah..pageview dari puluh boleh bertukar jadi ribuan. Dulu cik akak tak tahu juga permainan backlink ini. Tapi lama kelamaan cik akak dah faham dan makin suka dengan teknik backlink tersebut.

Selain itu, cik akak selalu guna entri berbentuk manipulasi. Bukan bermakna kita menipu tapi lebih kepada teknik keyword berkesan.

Cuba lah buat...insyaAllah pasti berjaya.

11 comments:

  1. Mmg satu kelebihan la...sbb cik akk minat novel... Dan novel pula jadi kegilaan ramai sejak diadaptasi jadi drama ni... Tahniah2... Moga terus sukses...

    ReplyDelete
  2. Tahniah cik akak.. thanks sharing tips juga. Semoga terus sukses ye.. :)

    ReplyDelete
  3. wah boleh bukak ruang iklan RM 70 sebulan tok

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas info yang berguna

    ReplyDelete
  5. haaaa.. boleh cuba gak nanti ni.. thanks sharing cik akak :)

    ReplyDelete
  6. Sha suka baca novel. Tapi, sejak keje, dah tak sempat. Nak habis 1 novel pun, ambik masa 5,6 hari T_T

    ReplyDelete
  7. Cik akak memg pndai brmain dgn keywords

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN