Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 23, 2015

Makan Nasi Satu Periuk...Sentap Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Makan Nasi Satu Periuk...Sentap Cik Akak

Bila dah guna bekas macam nie...cik akak ingat boleh habiskan nasi tu...Biasa order yang macam ni...tapi cuma bekas je berbeza. Serius naik sentap pula nak habiskan.

Agaknya mungkin dalam bekas tu, depa letak satu kong beras kot...hahaha...amboi kalah lah perut cik akak dengan nasi banyak tu..haha...

Tanya member.....engko agaklah..dari tadi cik akak suap nasi nie.....tak pernah luak pula dalam bekas....

Dah kes macam tu...cik akak memang jenis tak larat nak makan banyak2..sedekah je lah kat kedai tu..haha.....tak baik membazir...




4 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN