Header Ads

Hanya Dengan Menulis Blog Kita Dapat Pendapatan Lumayan

♥ Assalamualaikum ♥

Hanya Dengan Menulis Blog Kita Dapat Pendapatan Lumayan

Betul tu, kalau minat menulis. Sila buka blog satu. Tulis apa yang kita mahu. Nak entri pekongsian boleh. Nak entri tips dan petua boleh. Apa yang kamu rasa nak tulis, boleh tulis. Ini lah cara cik akak sejak mula menulis blog. Sebab cik akak tahu, kalau minat sesuatu jangan buat kerja setengah jalan je. Tak baik tau..haha

Cik akak sebenarnya baru lagi dunia blogging. 2 tahun lebih dah umur blog cik akak. Alhamdulillah pencapaian setakat ni boleh sikit. 


Sejak menulis blog, inilah kali pertama cik akak mengumpul income nuffnang sebanyak ini. Tahun lepas biasa RM100 je terus je cik akak tunaikan. Tahun 2015 ini memang sengaja cik akak kumpul. Tak sangka baru bulan April dah banyak ini pendapatan nuffnang cik akak. Alhamdulillah....hujung bulan ini ingat nak tunaikan sahaja. 

Tahun lepas setahun kumpul dapat RM430. Memang betul lah hanya dengan menulis kita mampu menjana pendapatan sampingan. emm, kalau tunai duit ni..cik akak nak beli apa..emmm....kalau dapat rm1000 boleh beli samsung S6. Hahaha....berangan je kan...

14 comments:

  1. betul cik akak . thn lepas sethn baru dpt rm100 . thn ni baru april dah nak jejak angka tu ... alhamdulillah .

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    tahniah yer... wah2 dah tak sabar nak cashout tu.. pape Goog blogging k... nice blogger.

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Cepatnya dah sampai 300++. Wah wah wah ^^

    ReplyDelete
  4. wahh... banyaknya. tak pernah lagi dapat sebanyak tu. huhuhu. tahniah cik akak :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah rezeki..tahniah
    kacak template blog ktk..ktk suruh siapa edit..

    ReplyDelete
  6. byknya cik akak! mmg salutelah!

    ReplyDelete
  7. Wah, banyak tu kak. Ajarlah saya yang marhaen dalam dunia penjanaan wang di internet ni.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..banyak tu...kalau cik akak bg S6 untuk pengomen tegar ka..lagi bertambah2 org follow blog cik akak..haha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.