Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, April 3, 2015

Gara-Gara Pinggan Hanez Suraya, Pengikut Instagram Bergaduh

♥ Assalamualaikum ♥

Gara-Gara Pinggan Hanez Suraya, Pengikut Instagram Bergaduh

Boleh tahan juga penangan pelakon hanez suraya yang baru berkahwin ni. Hanya kerana sekadar pinggan tak sama corak. Boleh pula pengikut instagram bergaduh...hahaha...nampak betul-betul kesengalan di situ...

Inilah komen yang mendapat hits di instagram hanez suraya.

“Dikk.. pakai pinggan mangkuk sama corak… lagi cantik presentation awak.” 

Nah tu baru komen macam tu. Pengikut instagram hanez pula yang over. Apa pula komen hanez..adeh...haha...Dunia dunia...macam-macam ada. Semua ada macam ragam.

Gara-Gara Pinggan Hanez Suraya, Pengikut Instagram Bergaduh

Bagi cik akak lantak lah nak guna pinggan yang macam mana..apa yang penting masakan sedap..tak gitu ye..kiki..

Sumber tags : astro gempak

7 comments:

  1. dah macam takde benda lain yang nak di gaduhkan kan cik akak

    ReplyDelete
  2. hahaha adoi.susah kn bila jadi selebriti ni...pinggan pn jd mslh

    ReplyDelete
  3. Peminat fanatik cam gitu la. Yang untung artis, peminat rugi gaduh sama sendiri..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN