Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, April 11, 2015

Cik akak Bukannya Sombong

♥ Assalamualaikum ♥

Cik akak Bukannya Sombong.

Maaf lah kalau korang kata cik akak sombong. Maklumlah sekarang nie cik akak bukan seperti cik akak yang dulu. Nak tegur orang pun cik akak payah. Sebab cik akak nak berubah ke satu fasa yang lebih matang.

InsyaAllah...lepas nie identiti cik akak pun sukar korang nak tahu..haha..apa sudah jadi cik akak....tak de apa...cukuplah korang kenal cik akak dengan nama cik akak.

Nak kata cik akak sombong pun tak apa...yang penting nawaitu perlu dengan kekuatan hati...wow ayat power nie...entri cik akak yang merapu cik akak delete...

Identiti tersembunyi....personaliti tetap di hati..hahaha..tak gitu kan blogger...

2 comments:

  1. siapa yang kata adik kathy ni sombong eh?

    ReplyDelete
  2. Dah knl cik akak sejak brblog 2 thn yg Lps..trasa perubahannya

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN