Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 1, 2015

Cenderahati Dari Blogger Suria Amanda

♥ Assalamualaikum ♥

Cenderahati Dari Blogger Suria Amanda

Cenderahati Dari Blogger Suria Amanda


Hari isnin dah sampai parcel akak ni. Cuma cik akak dah balik kerja dah waktu. Dan semalam baru nak dapat. Terus buka. Nampak gelojoh betul..haha..dalam hati berkata...siapa agak sudi hantar barang kat cik akak nie......teruja....wow comel betul hadiah cenderahati dari akak suria amanda nie.....

Dapat key chain thailand dengan mask. Tapi tak sempat lagi cik akak nak pakai mask tu. Malas dan penat je badan cik akak..Nak manjakan wajah pun tak menyempat.....muka pun dah serabai dengan jerawat yang tumbuh..haha...nasib baik lah ada masa nak tonerkan wajah. 

Eh..eh cik akak dapat kad blogger juga dari akak suria tau..makseh akak..moga murah rezeki akak tau....yang paling teruja....dapat kad ucapan dengan tulisan tangan eh..haha....tu lah hadiah paling mahal yang cik akak dapat....

Makseh akak....

9 comments:

  1. Alhamdulillah...sampai jugak...hope you like it dear...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makseh ye akak...comel..cik akak suka sangat..

      Delete
  2. wah bestnye dapat cenderahati... :)

    singgah sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah murah rezeki akak suria eh...

      Delete
  3. murah rezeki cik akak.. itulah sahabat blogger namanya.

    ReplyDelete
  4. Melihat kehadapan bermula penentuanNya,
    menoleh kebelakang kelihatan sesuatu kesudahaNya,
    Wahai cik adik bebaskan....e....memohon penyesalanNya
    Biar dibibir tak terlihat pada waktu denganNya

    ReplyDelete
  5. Tahniah Cik Akak, cute cenderahati tu ^-^

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN