Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, April 28, 2015

Cinta Seorang Penulis Blog

♥ Assalamualaikum ♥

Cinta Seorang Penulis Blog

Seronok kalau bercinta dengan penulis blog. Bila rindu boleh luah je kat blog. Tak payah mesej pun tak pe..haha..blog ada tempat berhubung. Chewah...apa yang cik akak merapu petang nie...

Ini ah...cik akak nak gossip hangat sikit pasal blogger bercinta dengan blogger. Dah ramai juga cik akak tengok....bercinta di alam maya...lepas tu jumpa...kawen...untunglah kalau berjodoh secepat kilat macam tu..haha...

Tertiba je teringat kisah lama...chewah...dulu cik akak pun pernah juga bercinta cintun dengan penulis blog ni...cuma tak de lah sampai tertulis entri bagai...bercinta dalam diam lah kononnya...cuma antara kami je tahu...chewah....

Cuma tu je lah...jodoh tak panjang...berapa bulan lepas tu putus.haha..cik akak merana tak waktu tu...mesti korang tanya macam tu kan....la seminggu je cik akak korang nangis..haha..lepas tu elok balik..hahaha..adeh..kuat juga semangat anak manja seorang nie kan....

Lepas putus cinta....cik akak dah tak singgah blog dia dah...bawa hati lah kononnya...haha..sampai sekarang jarang dah singgah...singgah pun tak komen.....nampak tak...susah juga nak bercinta dengan penulis blog nie..hahaha...dah putus cinta.....terus putus hubungan...chewah....kawan boleh lah kawan..tapi takut juga...emosi tertangguh..haha...

Alhamdulilah ada juga blogger yang dah bertunang. Ada juga yang dah nikah..seronok tengok depa bercinta dengan blogger..haha....adakah cik akak mencari calon seorang blogger juga..hahaha...oh....kalau dah jodoh...kita redha je...haha..lepas kawen buat satu blog.....tulis entri kena kongsi lah jawabnya...romantik juga lagu tu kan..kiki......tapi jangan berebut pula nak menaip entri...boleh buat jadual lepas tu....paling best lagi...boleh kongsi idea kan...hihi.


8 comments:

  1. psssttt...meh bisik2..siapakah blogger lelaki itu???heheh

    ReplyDelete
  2. Macam romentikssss je bunyinya kannn....

    ReplyDelete
  3. cukuplah sekali di fb ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. Hehehehhe.. Sabo..ada jodoh tak ke mana.

    ReplyDelete
  5. tumpang tempel iklan ctok.. :)

    44 pemenang dicari!!!

    Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
    - Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
    - Kain Pelikat - 2 pemenang
    - Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
    - Pin Shawl - 2 pemenang
    - Blause - 1 pemenang
    - Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
    - Cash RM30 - 1 pemenang
    - Cash RM10 - 2 pemenang
    - Topup RM10 - 3 pemenang
    - PVC Keychain - 30 pemenang

    Jemput join segmen bagi yang belum join. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..


    Entry Terkini ---> "Blog ku SURAM dan BERDEBU.."

    ReplyDelete
  6. hahahhaha. cinta cinta pulak cik akak hari ni

    ReplyDelete
  7. Kadang2 berkawan tu mudah, sebab bila gaduh baik semula. Kalau bercinta ni susah sikit, kadang2 ada yg boleh berkawan lepas putus, yg ada terus jadi musuh pun ada.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN