Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, April 24, 2015

20 Peserta Finalis Dewi Remaja 2014/ 2015

♥ Assalamualaikum ♥

20 Peserta Finalis Dewi Remaja 2014/ 2015

Puteri Aishah binti Sulaiman, 21 tahun adalah seorang guru sementara di salah sebuah sekolah awam sekitar Kuala Lumpur. Puteri ditugaskan untuk mengajar subjek Bahasa Inggeris di sekolah itu sehingga Mei 2015. Foto puteri mula viral apabila ia dikaitkan dengan satu surat yang kononnya dari seorang bapa yang ingin berkenalan dengan guru yang mengajar anaknya.

Siapakah bakal bergelar juara. Cik akak tak pernah lagi menonton dewi remaja ni...tak sempat kot. Satu lagi tak berminat....haha. Kalau part pertandingan macam ni memang cik akak tak berminat nak menonton. Tapi tetap juga nak kenal-kenal dengan 20 finalis dewi remaja 2014/2015.
Klik SINI baca artikel penuh tentang Cikgu Aishah

Puteri Aishah Binti Sulaiman....korang kenal tak.....kalau sebut nama maybe tak berapa nak kenal kan. Tapi kalau sebut Cikgu cantik yang jadi viral kat media sosial...korang mesti kenal kan..haha...

Cikgu cantik tu lah salah seorang peserta finalis Dewi Remaja 2014/2015. 

Sumber : Dewi Remaja 2014/2015

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN