Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, March 30, 2015

Ye....Cik Akak Memang Orang Sarawak

♥ Assalamualaikum ♥

Dunia Cik Akak


Ye....Cik Akak Memang Orang Sarawak

Tak sangka kan masih ramai blogger tak kenal cik akak asal dari mana..hihi...ye cik akak korang nie memang anak jati Sarawak. Lahir di Sibu, Sarawak. 

Kenapa agaknya ye...muka cik akak ni tak macam muka orang Sarawak ye.....habis macam orang mana..hihi..

Nak kenal siapa blogger cik akak.....anak ke-4 dari 10 orang adik-beradik. Aktif berblog penghujung tahun 2012. Siapa idola cik akak dalam dunia blogging. Okey macam nie...mula menulis blog ini umpama macam diari harian cik akak lah....Idola dalam dunia blogging tak de kot..

Dulu menulis pun sekadar suka-suka. Konon nak isi masa lapang. Tapi dah lama dalam dunia blogging. Terasa sayang pula dengan blog cik akak nie...Walaupun tak sehebat mana..yang penting cik akak masih menulis kerana minat..haha...ayat poyo..haha

Sebenar blog ini wujud sebab putus cinta..haha...nak hiburkan hati kot....hahaha...yelah tu cik akak oii...


8 comments:

  1. Saya pun orang Sarawak...tapi lahir je kat sane...hahaha..nak jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je..haha..untung dapat lahir kat sarawak tek..bila gik nak ngelayo gi sarawak..hihi

      Delete
  2. Oic. Tedah kamek tok kak siktauk akak org cnun. Hahaha. Ampun tek. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....sik hal dik..sengaja nak buat entri..hihi.maybe muka mek sik kedak orang sarawak.kali..hihi

      Delete
  3. teringin nak pegi sarawak.. hihi

    ReplyDelete
  4. satu2 nyer negeri yg sy xpernah pergi ialah Sarawak...lepas ni akak kena jadi sy nyer guide tauuuu...sy paksa rela jugak akak ikut bila sy g sana nanti hehehe ;p

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN