Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, March 17, 2015

Uniques Dan Views Nuffnang Naik Mendadak

♥ Assalamualaikum ♥


Uniques Dan Views Nuffnang Naik Mendadak.

Kalau hari-hari dapat macam ni kan elok...haha...gara-gara pageview naik mendadak...kompemlah nuffnang naik juga kan...untung kalau dapat hari-hari..haha...eleh berangan je cik akak nie kan....syukur eh...dapat juga merasa jumlah macam tu untuk tempoh satu hari...kiki..

Dah lama tak merasa nuffnang naik mendadak macam nie....elok-elok dah naik....lepas nie kalau boleh kena naik lagi..tu kalau naik...kalau turun laju je dia....kalau naik...payah juga....kena ada usaha gigih..

Pageview semalam pun dah turun balik..dalam angka 5K je cik akak dapat.....Hari ahad je naik 7K...dah macam yoyo pula dah...baru je naik...turun balik...hahaha...untung kalau selalu naik kan...

Nie ah.....untung nyawa....turun naik...turun naik....dah macam pesakit darah tinggi pula dah...

Lepas nie...cik akak nak gerak pergi rumah adik pula...adik kena deman denggi pula dah.....doakan adik cik akak cepat sembuh ye....

5 comments:

  1. semoga adik cik akak cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  2. Seronok & excitedkan tengok pv cenggitu.
    Semoga your sis dikurniakan kesembuhan seperti sediakala.
    Anak Mrs. A baru je sembuh dari denggi.

    ReplyDelete
  3. Skrg ni musim denggi kan..moga adik akak cpt sembuh

    ReplyDelete
  4. alahai..moga adik sis segera sihat.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN