Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, March 2, 2015

Top Komentator : Februari 2015

♥ Assalamualaikum ♥



Top Komentator : Februari 2015

Ada blog...mesti ada yang komen...
Tipu lah kalau tak de yang komen...walaupun sekerat patah perkataan. Sebagai menghargai jaga baik blogger yang rajin komen blog cik akak....

Semua anda cik akak masukan dalam senarai bloglist cik akak..
Boleh lah semak link anda di blog cik akak...

Hanya 3 orang blogger je belum masuk dalam senarai rakan cik akak...
Yang lain tu tak boleh kira lah...memang blog cik akak nie tempat depa meletak...

Lepas ini...barang siapa yang nak masuk bloglist cik akak...kena bagi cik akak coklat cadbury dulu..hahaha

Merepek je lebih kah...agaknya...cik akak nie jenis manusia yang tak reti nak diam kot.....tapi itu hanyalah fantasi cik akak....

Sebab...cik akak....pendiam orangnya...

Sekian ye.....
Sebelum tu....wajib simpan tagline cik akak..

" Dunia cik akak penyeri dunia blogging....hahaha..


7 comments:

  1. Salam singgah petang cik akak...tahniah kepada sem uanya...Diana pun termasuk juga ni.....#5....hihi...

    ReplyDelete
  2. Choc cadbury.....oo..simple je syaratnya....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah saya tersenarai :D

    btw akak suka coklat cadbury ehh hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN