Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, March 19, 2015

Tips Mudah Nak Haluskan Kulit Wajah

♥ Assalamualaikum ♥
tips kecantikan semulajadi
Imej google

Tips Mudah Nak Haluskan Kulit Wajah


Siapa tak nak cantik eh....cik akak pun nak...tapi kalau dah cantik..jangan nak menyombong tak tentu pasal. Asyik bisik cantik je cik akak nie kan...Mana tak nya cik akak binggung ni, muka tumbuh jerawat lagi...

Hari tu dah tak de....nia datang balik..haha..adeh kalau nak cantik memang tak nak muka ada jerawat seketul pun kan...

Bila dah jerawat...cik akak teringat pula dengan bedak cap amoi ni. Bedak ini bagus untuk rawat muka jerawat eh....tempat banyak-banyak....bila muka putih macam amoi..haha.....kalau malam boleh guna bedak ni macam bedak sejuk..haha....jimat-jimat...

Ingat nak cantik dan kulit halus mulus perlu produk mahal je ke! Memang tak lah.....guna bedak amoi pun boleh..

Tapi sekarang ni ada lagi tak jual. Lama dah cik akak tak tengok kat pasaran...dulu harga dia cuma RM1.50 je...hahaha...murah kan dulu..tapi sekarang mesti mahal...

Apa kata korang cuba bedak amoi ini. Kulit wajah pasti halus mulus...
Cik akak pun nak cari juga lepas nie....untuk rawat jerawat muka..haha

15 comments:

  1. Replies
    1. Tulah farah...sekarang susah nak cari..hihi...

      Delete
  2. haihh..dulu akak pun guna bedak tu..dia ada warna merah dan pink kan..hehehe..rembat atok punya dulu..sekarang ada lagi jual ekkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah lah kak....
      Cik akak masih nak cari juga nie akak..hihi

      Delete
  3. Mesti tauke bedak naikkan harga lepas Cik Akak publish entri nie ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...dulu.murah je.zumal...sekarang nie...memang mahal dah

      Delete
  4. babah sy pun pakai y ne dulu... haha... sgt berkesan..hehe

    ReplyDelete
  5. bedak legend tu
    macam susah dh nak cari
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye bedak klasik nie...memang payah nak cari...tapi memang berkesan tau..hiui

      Delete
  6. dulu mase skolah menengah pakai bedak nie ler, sebab jimat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye...bedak nie sekali tempek,..putih melepak kan..haha

      Delete
  7. Wahhh nostalgia sungguh bedak ni ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye memang nostalgia ibu...tu lah yang best

      Delete
  8. Kat kg umah emak lya msh da lgi bedak ni

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN