Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, March 28, 2015

Tempahan Lumek Merah Sarawak

♥ Assalamualaikum ♥


Tempahan Lumek Merah Sarawak

Ni ah lumek salai yang dah diproses jadi lumek merah macam sotong merah. Cik akak order dengan kawan. Harga agak mahal tapi serius sedap. Tak rugi beli...

100 gram - RM12.00 termasuk bayaran pos
500 gram - RM35.00 bayaran pos RM10.00
1kg - RM65.00 bayaran pos RM20.00

Mahal kan harga. Kalau dekat boleh je hantar kan.. tapi kalau jauh kita berbeli memang agak mahal. 

11 comments:

  1. eh...macam mana rasanya ni ek cik akak..ni sotong pedas bergula ke tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak....macam tu lah....tapi guna ikan lumek kak....

      Delete
  2. ikan lumek tu ape? huhu. cik akak org srwk ke? pandai makan food sana. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye....cik akak memang orang sarawak..hihi..
      Sejenis ikan dik...tapi hodoh lagi sedap

      Delete
  3. huhuh tak tau mende apa ni.. tp mcm sedap je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikan dik......dijemur kering atas bara api...
      Sedap tau dik

      Delete
  4. oooo :o 1st time dgr ikan lumek nih rasa dia mcm mana kalau goreng biasa2 jerk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goreng salut tepung serius sedap..

      Delete
  5. sis dari sini owhh... Kamek dr mukah trcarik2 pembekal atau pngeluar lumek merah towk utk dijual. Boleh tinggalkn email no. Tel sis kat email kamek reyanna2u@gmail.com

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN