Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, March 18, 2015

Tebus Point Di Deasim Mart Sdn. Bhd

♥ Assalamualaikum ♥



Tebus Point Di Deasim Mart Sdn. Bhd

Ini salah satu supermarket yang wajib korang serbu bila singgah sibu, sarawak. Lokasi memang di tengah pusat bandar sibu. Apa yang menarik kat situ ye cik akak. Supermarket ini memang pilihan cik akak kalau hujung bulan. Harga yang ditawarkan lebih murah dari kedai lain. Barang pun original....

20 mac - 31 mac 2015 - Minggu Member Day

Ini lah waktu cik akak tunggu.-tunggu nak tebus point kad cik akak tu....ingin nak tebus periuk dangan point tu....

Untung kalau banyak point..cik akak dah jarang beli kat sana pun...point ada pun yang tahun lepas. Tapi tak tahu berapa pointnya. Harap dapat tebus periuk lah..

Jumlah point untuk tebus periuk tu 300 point...banyak juga kan....emmm

1 comment:

  1. Lya pun suka kumpul2 point ni,nnt blh tebus brg

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN