Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, March 18, 2015

Sarapan Pagi Cik Akak : Mee Goreng, Sesar Dan Air Cola

♥ Assalamualaikum ♥

Sarapan Pagi Cik Akak : Mee Goreng, Sesar Dan Air Cola

Tak ada maknanya nak sarapan jam macam ni kan...Dah terik dah matahari baru nak kata sarapan. Hari ini nampaknya memang tak makan nasi lagi lah cik akak...semalam siang tak makan juga. 

Apa pula kes tak mahu makan ni. Entahlah tekak cik akak ni macam tak mahu je nak makan nasi. Bukan nak diet eh. Kurus melidi tak ada makna nak diet..haha..

Menu sarapan pagi ke macam ni..cik akak korang ni tak macam orang lain. Waktu makan tengah hari tu lah waktu cik akak sarapan pagi...bukan tak nak sarapan awal pagi....tapi masalah perut cik akak memang tak boleh terima kalau awal pagi. Awal pagi cik akak cuma minum air suam je. Tak pun main rembat je air kat dalam peti sejuk tu..minum seteguk je...lepas tu tak minum dah..haha...

Pelik kan cik akak.....jangan hairan sebab cik akak dah terbiasa macam tu. Payah juga nak ubah waktu makan cik akak ni.. tu pasal penyakit selalu datang..

Menu pemakanan pun langsung tak sesuai..eeemmm...




6 comments:

  1. Replies
    1. Ye dik lya...udang kering...orang sini memang panggil sesar..hihi

      Delete
    2. Ye dik lya...udang kering...orang sini memang panggil sesar..hihi

      Delete
  2. Sesar tu ape? Nampak mcm udang je..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN