Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 20, 2015

Miss U........Sayang

♥ Assalamualaikum ♥

Miss u....sayang

Tipulah kalau korang tak pernah rindukan seseorang kan. Alah tertiba je cik akak nie kan..haha...ada lah tu..rindukan orang jauh. 

Dah berapa lama tak jumpa. Sekali jumpa sekejap je..tak lepas lagi rindu encik sayang dah balik tempat kerja. Kadangkala rindu ini buat cik akak sesak nafas je..hahaha..penat merindu mesti menangis...alahai anak manja ibu...eleh..cik akak kuat lagi lah ibu...tabah dan sabar macam ibu juga..hahaha...ibu kan idola cik akak..

Rindu memang lah rindu. Entah bila dah jumpa balik..haha...kalau setakat mesej hari-hari boleh ubat rindu cik akak nie...kan senang...tapi tiap hari mesej pun..hahaha...makin menjadi pula rindu kan...

Selalu juga sent mesej kat encik sayang...taip je "miss u"...mesti dia jawab "miss u tooo...hahaha...kegilaan sikit kat situ....biasalah...cik akak manja nie lebih sikit kalau mesej....tapi kalau depan mata...cik akak kelu seribu bahasa...haha...bukan apa nanti tak pasal cik akak menangis depan dia...parah lah lagu tu...

Biasa macam tu cik akak....menangis bila rindu sesangat kat dia...tapi tak lama...sekejap je..haha...nak cuci mata sekejap je...sebegitu ke anak manja eh...emmm

Jenuh orang nak mengadap cik akak terlampau manja macam nie..layan tu memang layan juga si dia...sebab dia tahu jiwa keanakan cik akak nie..hahaha..

Apa yang cik akak merapu petang macam nie....cik akak sebenarnya tengah rindu kan encik sayang...haha....terluah dah kat sini lah dah...

Eh..eh...siapa pula encik sayang tu cik akak..sori ye....rahsia personal..haha..tak boleh cerita..

Miss u alls......

4 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN