Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, March 16, 2015

Madu Tiga

♥ Assalamualaikum ♥


Madu Tiga

Tertiba je cik akak madu tiga. Apa yang madu tiga tu cik akak..hahaha..ni ah....gara-gara channel astro dah kena potong. Layan je lah tv biasa..tapi dah layan tv biasa....umpama tengok dalam hujan pula dah.hahaha...

Tengok je lah..yang penting free....cuma kena bayar bil je...tengok tv macam tu pun cik akak geram sebenarnya..hahaha....jenuh mata jadi bling-bling gara-gara screen macam tu...

TV3 elok lagi.....malas cik akak nak atur kabel tv tu...peluh je dibuatnya..bukan jadi elok pun..makin menjadi pun ada..haha.

Sebenarnya cik akak tak layan pun drama madu tiga nie....sebab dah berulangkali dah tengok..hafal dah jalan cerita....Dari kecil sampai besar drama nie memang tak ditelan zaman....sentiasa ada di kaca tv. Untungkan drama melayu dulu...kalau sekarang drama...sekali tayang je dah....lepas tu hilang macam tu je....



3 comments:

  1. stress kadang2 tgk tv mcm dalam hujan ni,,hehe

    ReplyDelete
  2. Cmala kita Kak, kmi pun x psg astro lgi.rasa mcm mmbazir sbb jrg tgk TV.guna antena ja

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN