Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 27, 2015

Kenapa Nak Malukan Diri Sendiri Dengan Hantar Gambar 18SX

♥ Assalamualaikum ♥


Kenapa Nak Malukan Diri Sendiri Dengan Hantar Gambar 18SX

Inilah manusia yang bertuankan nafsu semata-mata.
Sanggup hantar gambar 18sx kepada gadis-gadis.
Hanya nak ofer benda yang lebih kepada penzinaan.
Cik akak geram betul dah tengok segelintir kaum adam yang buat onar dengan menggunakan laman sosial hangouts nie...

Pm mesej kita hantar gambar macam tu...
Apa yang depa ingat semua perempuan ni sama je ke?
Tolong ye kaum adam.....kalau dah teringin sangat...apa kata pergi kawen je...
Tak payah nak mencari mangsa di laman sosial macam ni.
Berdosa tau.....

Dunia maju.....tapi....disalah ertikan...
Cik akak dah geram sangat dah nie....kalau boleh minta waktu tu juga kena panah petir...geram..

Depa ingat cik akak ni siapa....
Hantu lah korang je...tak payah nak hantukan orang lain....
Kenapa lah nak malukan diri sendiri dengan share benda macam tu....
Agak-agak lah......jangan ingat semua perempuan nie sama...isk-isk minta-minta Allah tarik nyawa dia waktu tu...

Cik akak dah marah sangat dah nie....terus cik akak delete akaun hangout tu.....lagi pun cik akak memang tak guna pun laman sosial tu....hangout tu pun memang dah lama terinstall dalam tablet cik akak.

Satu lagi cik akak geram...tengah malam...mesti ada je hantu-hantu ni kacau cik akak....video call lah....call lah...apa lagi mesej tu...memang kerap lah..pantang tengok lampu sign in tu nyala...
Mula lah hantu langsuir ini mengganggu...

Ya ampun.....ada juga manusia terdesak macam depa nie..
Kaum adam cik akak minta maaf banyak-banyak kalau korang terasa..
Tapi entri ini khusus khas buat hantu langsuir tu...

taubat lah ye......dunia itu sementara.....akhirat pasti kekal abadi....

10 comments:

  1. Perlu di ajar sket mereka nie... Kasi publish kat blog tu... :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. isk tak berani lah cik akak..
      nanti lain pula yang jadi..huhu

      Delete
  2. Lepas ni jgn add yg lelaki dh cik akak....akak selalu dpt mcm tu dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de add kak....depa macam dapat masuk personal mesej cik akak..
      tu yang cik akak heran...tak guna pun akaun tu kak...
      tapi biasa bila update tablet kompen status sign in..huhu..
      hantu syaita betul-betul depa nie...

      Delete
  3. Spesis manusia yg x brtamadun tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu...ye lah dik lya...hantu syaitan kot dik..
      manas sangat dah cik akak nie

      Delete
  4. huhu, naseb bek Wardah tak aktif sngt hang out tu.. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak aktif tu dik...
      cik akak updates tablet je...
      tak pasal keluar mesej macam tu..

      Delete
  5. sabar cik akak. biasalah memang ada orang macam ni yang tak reti malu

    ReplyDelete
  6. Teruk benar diorang ni...elok buat laporan polis je cik akak...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN