Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, March 4, 2015

Kenapa Cik Akak Pilih Bedak Wajah Miyami Cosway

♥ Assalamualaikum ♥



Kenapa Cik Akak Pilih Bedak Wajah Miyami Cosway. Dah berapa tahun guna..Alhamdulillah memang sesuai dengan kulit muka cik akak nie...maklumlah kulit sensitif tak boleh pakai letak sebarang je..
Kalau berkaitan dengan produk wajah dan kecantikan diri...cik akak agak memilih....bukan nak kata cik akak cantik lah...tapi hakikatnya cik akak perlu rawat dan jaga kulit muka cik akak.

Bagi cik akak....dan juga wanita lain di luar sana....kulit wajah memang aset utama dalam perhiasan diri...tapi bukan bermakna kita nak bangga dengan apa yang kita miliki....jauh sekali ingin riak atau sombong diri...

Kulit wajah kusam....jerawat timbul dan jeragat tak hilang...memang akan mencacatkan penampilan diri..mahu tidak mahu...kita wanita terpaksa mengeluarkan jumlah duit yang banyak untuk merawat muka kita...

Jesteru itu....pemilihan produk wajah yang tidak bersesuaian dengan wajah bakal mendatangkan musibah...Dan kemungkinan kulit muka akan terbakar...

Berbalik kepada isu pemilihan bedak miyami cosway....sejak penghujung 2013 dah cik akak menggunakannya....malah bedak miyami memang sangat sesuai dengan kulit wajah cik akak...

Sekali je calit kat wajah....memang tona rata dan kemas.....calit lagi....wajah bertukar lebih muda dan anggun..haha..
Ayat tu boleh bla..hahaha

Bedak miyami cosway nie tak mudah hilang untuk jangka masa berapa jam.....macam adik cik akak kata.....muka kena hujan pun bedak tak cair.....ini bukan sesaja buat cerita..tapi hakikatnya...memang penuh kebesanannya...

Jadi kalau blogger wanita mahupun lelaki nak cuba...singgah je agen coaway berhampiran..hihi...bedak nie ada berapa tone warna.....1, 2, dan 3....

Kulit cik lebih sesuai guna yang no.2...

Selain itu.....bedak miyami ini juga sangat jimat dengan harga yang mampu milik...kos antara RM30.00...
Penjimatan yang lebih besar dari produk yang mahal...

Untuk pengetahuan blogger...cik akak hanya guna bedak cosway dan toner safi sebelum turun kerja.....itu pun kalau cik akak rajin....haha..

Sekian.....nak lagi rahsia wajah berseri-seri dan anggun....nanti cik akak kongsi lagi ye...

8 comments:

  1. Lagi jimat bila ada diskaun muahahaha.. biasa memang tggu hrga tu dalam RM16..
    maklumler ahli selalu la dpt update rege..

    ReplyDelete
  2. SR pun dah lama guna bedak ni. Jimat sebab lambat habis. Hehe :D

    ReplyDelete
  3. walaupun ada bedak compact, tapi yang selalu pakai bedak tabur baby tu jugak..hehehe
    tapi ramai juga kawan2 yang guna bedak ni..maybe nanti sha boleh cuba pulak ;)
    Dekat dihati...

    ReplyDelete
  4. Dulu suka sgt pkai hehe sekarang ssh nk g cosway hhe

    ReplyDelete
  5. Lya guna silkygirl or bedak baby ja hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN