Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, March 1, 2015

Entri Pertama Bergelar Blogger

♥ Assalamualaikum ♥


Entri Pertama Bergelar Blogger. Bukan mudah menjadi seorang penulis blog. Nak menulis sepatah perkataan pun perlu juga banyak berfikir..jangan dok main letak je entri...

Entri pertama di blog memang kenangan yang tak akan cik akak lupakan....dari tak tahu berjalan....cik akak kayuh lah pelahan-lahan..
Akhirnya sampai sekarang blog cik akak masih bertahan...

21 November 2012....tarikh ini lah cik akak menjadi penulis blog..
Rindu kenangan itu..waktu tu cik akak tengah putus cinta..hahaha..
Keluhan melalui entri...pastinya blogger tak pernah baca kan...

7 comments:

  1. Kekdg bila putus cinta..lepas perasaan kat blog atau diary..rasa mcm lega sikit.hehehe..luahan perasaan tu cik akk ^_^

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    hari nie baru baca entry pertama naomie... blog dulu merupakan tempat meluahkan segala yang terpendam di dada...

    mselim3

    pls: tinggal kenangan yang sukar dilupakan..

    ReplyDelete
  3. Hehehe... baru baca first entry nie... mmm... no komen... teman tak ada pengalaman putus cinta...

    ReplyDelete
  4. wahhh lama dah cik akak dengan blog ^^

    ReplyDelete
  5. wahhh kelasss hehehe putus cinta yer kak.kenangan tu hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN