Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, March 18, 2015

Eh Dia Curi Ikan Kembung Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Eh Dia Curi Ikan Kembung Cik Akak


Siapa pula yang curi ikan cik akak nie kan. Riuh je mencarinya..ni ah.....kes semalam..cik akak pergi rendam ikan kembung. Tapi entah kenapa hilang seekor. Entah siapa pula yang ambil. Kat rumah cik akak tak de kucing....tak kan ikan tu boleh terjun sungau balik...hahaha..memang tak lah...

Sebelum ni tak ada pula ikan cik akak hilang kalau rendam main tinggal je kat atas singki...tapi semalam...hilang seekor dalam bekas..tu yang heran nie...nak kata tikus maybe kot....

Sekarang ni tikus rumah cik akak pun dah pandai makan makanan mentah ke....isk seram pula dah...





3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN