Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, March 10, 2015

Bukan Kucing Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Bukan Kucing Cik Akak. Tertiba je balik kerja semalam. Tengok kucing nie tidur depan pintu masuk rumah cik akak...sayu pula cik akak tengok eh...kesian..tak.makan lagi tu...

Rumah cik akak kalau siang memang tak de penghuni...nak bagi makan pun cik akak baru je balik kerja...masak pun belum lagi..

Kesian pula cik akak tengok..tak sampai hati pula tak bagi makan...lepas rehat sekejap terus masak nasi...ingat nak bagi kucing tu makan....

Lemah longlai je depan pintu rumah cik akak....

Kucing ni bukan kucing cik akak..entah siapa pula tuannya..cik akak pun tak pasti...kat rumah sewa cik akak tu memang banyak kucing yang tidak bertuan....

Ada rezeki lebih bagi lah kucing tu makan...tak luak pun kan...


7 comments:

  1. Ya bha kan Kak, kesian tgk kucing2 x brtuan

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini cik akak...kesian kat kucing2 kalau yang tak ada tuan dia...

    ReplyDelete
  3. rezeki utk akak tu...rezeki pahala bagi mkn kucing

    ReplyDelete
  4. betul tu..kucen pun bernyawa jugak..

    ReplyDelete
  5. betul. dapat pahal beri binatang makan :)

    ReplyDelete
  6. Belilah makanan kucing... Kesiannnn huhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN