Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, March 31, 2015

Biar Betul !!! Baru Semalam Register Di Pingje.org, Pageview Naik Mendadak

♥ Assalamualaikum ♥

pageview blog

Biar Betul !!! Baru Semalam Register Di Pingje.org, Pageview Naik Mendadak


Kalau buat tajuk entri memang sengaja je bikin sentap..haha..Tajuk kan memainkan peranan penting. Seronok je tengok tajuk terus je klik kan..haha...inilah taktik yang cik akak selalu gunakan. Pautan tajuk biar gempak kan.

Semalam register....semalam juga pageview naik...hahaha
Macam lah sebelum ini pageview tak naik mencanak macam nie..
Memang tak pernah pun...kalau mencanak hari-hari...boleh juga derma income kat nuffnang cik akak ni.

Sebenarnya cik akak pilih juga ping entri cik akak nie..
Tak mahu nak ping sebarang...yang layak untuk perkongsian je..
Blogger baru memang wajib pasang banner dan ping entri kat pingje.org

Serius cik akak tak tipu....baru semalam cik akak register....hari ini karma di pingje.org dah hampir seribu. Korang pergi lah ping kat sana...

Setakat ini memang cik akak rasa berbaloi..tak rugi register dan pasang banner...Serius pageview blog naik mencanak...Bukan senang nak tengok earning nuffnang begitu cepat naik..haha..
Serius teruja....haha...dari angka sen-sen dan kini bertukar ringgit malaysia pula dah...alhamdulillah...

Pingje.org ni memang kena ping manual je...
Tak de autoping...haha...nak pageview lebih kena ping banyak-banyak...manual-manual lah...janji ada masa lebih kit ping lebih...

Cepat register dan tempek banner ping tu...Pasti pageview jadi gempak.....

8 comments:

  1. wahh cik akak , pandai pancing ye sekarang ? heheheh . Pingje is the best !

    ReplyDelete
  2. Wahh bestnya. Nak kena cuba ni

    ReplyDelete
  3. Sha dah lama jugak register pingje, tapi pv tak naik mencanak macam gini pun? Huwaaaa, pingje pilih kasih !!

    ReplyDelete
  4. Nak juga try. Cam mna tu x reti Sgt la Kak

    ReplyDelete
  5. thanks sharing.. skang gak daftar pingje.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. kita dah lama sgt kak tak guna apa2 ping

    ReplyDelete
  7. lama dah pakai pingje , hehee . memang membantu . nak2 buat blogger baru , memang kena pakai pingje nak cari traffik

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN