Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 6, 2015

Video Tutorial Tudung Bawal Ala-Ala Shawl By Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

video



Video Tutorial Tudung Bawal Ala-Ala Shawl By Cik Akak. 

Maaf andai video ini ada kekurangan sebab cik akak guna phone je...
Alhamdulillah selesai juga buat video sendiri..walaupun tak sehebat mana...insyaAllah..pastinya korang faham langkah demi langkah yang cik akak bagi..

Lepas nie bolehlah korang guna tudung bawal korang tanpa takut klasiknya dari orang lain..hahaha..dunia maju..jadi fesyen tudung pun maju..

Tutorial cik akak simple..dan harap membantu tudung bawal korang dari membusuk...

Wajib ada bahan-bahan mencucuk seperti ini..hihi..
Jap cik akak tayang bajet dulu..


Tak banyak kan..selamat mencuba...

5 comments:

  1. Nak cuba juga ni gaya tudung bawal ala shawl gaya cik akak...nampak simple tapi bergaya...

    ReplyDelete
  2. orang comel.pakai ape ape comel hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN