Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 6, 2015

Terlebih whatsapp Ayam Goreng Pun Hitam

♥ Assalamualaikum ♥


Terlebih whatsapp Ayam Goreng Pun Hitam.Hahaha..tajuk kemain lagi gempak...sebenarnya ayam tu tak.hangit..tapi cik akak goreng campur sos cendawan, kicap manis, kunyit, sedikit gula dan perisa maggi..

Menu malam...cik akak suka goreng ayam tambah kicap manis..sebab rasanya memang sedap..korang cubalah buat...pasti nak lagi makan lepas nie..hihi..

Serius ayam goreng pun boleh hitam...hahaha..tak pe yang rasa sedap...


9 comments:

  1. Singgah malam cik akak...sedap tu ayam goreng kicap manis...Diana pun suka...

    ReplyDelete
  2. mmg nmpk sdp..mcm ayam panggang madu plak tgk hihi

    ReplyDelete
  3. ahhahaha. ralit sangat ni cik akak. asalkan boleh telan ok lah cik akak ^^

    ReplyDelete
  4. uihh . . nmpak menarik ja . . mcm honey chicken wing pulak

    ReplyDelete
  5. nampak sedap je...nanti nak try goreng tambah kicap manis tu..salam kenal ye cik akak

    ReplyDelete
  6. rupa tak penting.yang penting rasa hehe

    ReplyDelete
  7. nad selalu guna rempah ratus..hehe..perap..lagi sdapp

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN