Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, February 23, 2015

Pisang Muda Masak Sambal Berasam

♥ Assalamualaikum ♥


Pisang Muda Masak Sambal Berasam. Masakan kampung je menu petang cik akak..tak tahu lah kalau blogger pernah makan ke tidak...hihi..

Pisang muda masak sambal berasam nie.memang popular di kalangan masyarakat melanau...cik akak selalu makan waktu budak-budak dulu....sejak dah berkerja nie je jarang makan sebab ibu pun jarang masak dah....

Bila tekak teringin...apa salahnya cik akak masak sikit..maklumlah makan berdua je dengan adik....

Masak semangkuk kecil dah cukup...nie menu malam cik akak..

11 comments:

  1. Replies
    1. Ye kak...sampai umah cik akak up entri k

      Delete
  2. Salam singgah sini cik akak...wahh...nampak sedap ni cik akak...

    ReplyDelete
  3. tak pernah makan..boleh cuba ni. nampak cam sedap ni

    ReplyDelete
  4. eh..xde resepi ke? hihihi...kalau dulu kat kampung saya, mak masak gulai pisang muda...sedap gak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..resepi next entry..hahaha..masih malas cik akak nak taip panjang..ok sampai umah up entri ok..

      Delete
  5. X pernh lgi lya mkn msk mcm tu, biasa pisang muda wat kerepek ja

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN