Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, February 25, 2015

Menu Malam : Roti Pun Boleh

♥ Assalamualaikum ♥




Menu Malam : Roti Pun Boleh. Kes tak larat nak main masak-masak di dapur. Ambil jalan mudah...beli roti kosong, kari ayam yeos dengan seri kaya...

Menu malam ke macam tu..haha..diet menu kot...nak diet apa....badan melidi je nie...haha....masalahnya cik akak tak sihat..tu pasal tak makan nasi..larat tak larat punya pasal...

4 keping je tu cik akak..cukup ke? Haha....serius cukup...cik akak makan tak banyak...agaknya memang perut kecik kot..haha

Makan 4 keping cik akak dah kenyang...adik cik akak makan mee sedap je...alahai...orang bujang...makan apa pun boleh..
Lagi pun adik cik akak tak kisah.....pandai lah dia masak mee sendiri...

Biasa cik akak masak nasi...dengan dua lauk je...hari ini...cik akak betul tak larat dah.....demam...demam...tambah lagi ulser mulut....nak telan apa-apa pun tak boleh...




5 comments:

  1. janji cik akak makan... zaza pun kurang sihat.. selsema.. batuk huhuhu..
    cepat2 sembuh ye cik akak..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN