Artikel Terkini

Wednesday, February 4, 2015

Menu Malam Ayam Masak Kicap Dan Baby Corn Istikharah Cinta

♥ Assalamualaikum ♥


Menu Malam Ayam Masak Kicap Dan Baby Corn Istikharah Cinta. Menu simple yang senang nak masak. Malam nie cik akak korang masak dua lauk je...makan berdua dengan adik...tak payah masak banyak-banyak...

Resepi Baby Corn Istikharah Cinta..

Hahaha...gara-gara penangan drama istikharah cinta..siap menu malam pun ada hubung kait..

Bahannya mudah sahaja...sayur baby corn, sos cendawan maggi, sedikit udang, perasa maggi, sikit minyak, bawang merah dan bawang putih...goreng seperti biasa...

Resepi Ayam Masak Kicap.

Isi ayam, bawang merah, bawang putih, halia, rempah tumis, kicap, kari, gula dan minyak. Goreng biasa sahaja...pastikan guna api kecil..

Masakan simple...jadi korang pun tahu masak kan..hihi..resepi ini untuk yang tak reti sangat masak...termasuk cik akak..kiki

6 comments:

  1. wah...nmpak sedap ni cik akak..terliuq..hee

    ReplyDelete
  2. kemain nama menu sayoq tu ^__^ fanatik sunggoh dgn drama tu yeee cik akak...akak x penah layan pon sbb x minat hero dia..hehehe..

    ReplyDelete
  3. Masakan simple tu cik akak yang paling sedap...

    ReplyDelete