Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, February 24, 2015

Manja Padahal Bertarung Hebat

♥ Assalamualaikum ♥


Manja Padahal Bertarung Hebat. Wow memang satu penyataan yang cik akak suka...betol...
Bukan mudah nak kawal manja kita....cik akak tidak menafikannya....
Adakalanya kita terlebih manja dan pantang di tegur atau pun sebaliknya...

Jadi insan manja ini bukan mudah...sebab kita perlu bertarung hebat dengan perasaan dan emosi....ada kalanya kita mampu bertahan...tapi ada kalanya sebaliknya...kita tak mampu nak kawal manja kita lebih -lebih lagi pada insan yang kita sayangi...

Terus terang....cik akak memang manja orangnya..tegur ini tak boleh....lepas tu nangis...adeh....muka macam nie manja ke..hahaha..

Orang manja cepat merajuk kan....hahaha...cepat sensitif lagi...

Cik akak memang manja dengan ibu....manja dengan encik sayang...
Tapi tidak semua yang manja itu lemah...tapi ada yang kuat emosinya..haha..

Cik akak memang manja dengan encik sayang kita...kalau encik sayang tak balas mesej....memang memanjang lah merajuknya...
Terus bawa tido....esok....lama juga nak balas mesej encik sayang...hahaha...adeh....penyakit manja ini ada ubat tak..haha..kalau telan panadol dapat hilangkan sikap manja tu kan elok...haha...

Eh..eh....bukan semua lelaki suka perempuan manja....ada yang rimas tau....huhu.....


3 comments:

  1. Mnja2 memg sifat semulajdi wanita mihmih

    ReplyDelete
  2. Mnja2 memg sifat semulajdi wanita mihmih

    ReplyDelete
  3. Diana jenis tak manja orangnya ni cik akak tapi penyayang...hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN