Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, February 1, 2015

Buah Mangga Gergasi

♥ Assalamualaikum ♥


Buah Mangga Gergasi. Mangga gergasi..haha..sesuka hati dia je nak letak nama..dah mangga tu besar...kena lah letak gergasi.....haha..

Malam-malam layan buah mangga masak..memang sedap lah...manis...
Berbaloi beli mahal-mahal..haha..

Tak percaya...mangga nie cik akak beli di kedai buah tepi jalan je...
Beli dua biji.....dalam harga RM17.00.

Nah kan mahal harga mangga tu....cik akak beli sebab teringat kat akak ngah...hihi..sebiji.untuk akak ngah..sebiji lagi..cik akak makan lah...mahal....mahal tetap juga beli...rezeki baby lah tu kan..

Sebenarnya cik akak tengah usaha cari buah laici...yang siap ada tangkai bagai..tak mo yang tak bertangkai..sebab akak ngah nak...kesian pula tengok dia mencari..

Tanya tauke kedai buah...depa kata bulan jun atau julai baru ada...kalau ada rezeki kak ngah lah tu...kalau tak de....kita usaha cari yang lain je lah...





7 comments:

  1. mahalnya dua bijik sampai RM17. tapi ok jugaklah kalau rasa dia sedap n saiz besar. takdelah rugi sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tu lah..teringat kat akak ngah beli je lah..hihi

      Delete
  2. Besar tu..makan setahun tak habis sebiji ni sis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena makan berjemaah kak .baru habis..haha..tak de lah besar mana kak..mention je gergasi tu...haha adeh

      Delete
  3. Semlm pun lyn mangga mask huhu sdpnya

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN