Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 26, 2015

Apa Yang Cantik Sangat Tu...Asyik Puji Baju Cik Akak Je?

♥ Assalamualaikum ♥
Apa Yang Cantik Sangat Tu...Asyik Puji Baju Cik Akak Je? Apa kena pula dengan tajuk entri cik akak.nie..hahaha...abaikan gambar tuan blog yang penuh dengan seni grafik..haha...

La nak juga cik akak cerita nie...nie pasal hari ini cik akak turun kerja pakai lah dress yang cik akak beli kat zalora hari tu...sampai je depan pintu...nah.....cantiknya baju...alahai...baju je ke cantik..haha..

Cik akak tak cantik ke....puji lah comel sikit..hahaha..perasan...

Datang seorang tanya lagi..datang lagi seorang tanya lagi...jenuh juga nak jawab nie...baju je yang cantik..hahaha..mana tak nya...si pemakai..tak de lah sibuk nak tanya...hahaha..

Dress murah je lah.....dress mampu milik je..yang penting penampilan kita...gaya tudung macam mana...riak wajah macam mana...makeup lagi tak payah nak tebal2...letak sikit pun dah ok...haha..

Cik akak biasa...cerewet sikit pasal baju dan padanan tudung...tak kena dengan warna baju....memang kena beli lah jawabnya...

Biasalah...nak penampilan menarik...kena banyak berkorban wang ringgit kan..tapi jangan pula melakukan pembaziran terbuka..haha..cukuplah kita berbeli ikut kemampuan...

Satu lagi...nak cantik..biarlah dari luar dan dalam.......

8 comments:

  1. CIK AKAK MEMANG CANTIK PUN....
    PUJIAN IKHLAS TAU...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..tak de...cik akak sibuk bercerita pasal baju tu.

      Delete
  2. hahah, kan kalau tak padan tak boley.
    Tapi kalau bajet dah kurang sental jee yang mana ada. hehehe
    cik akak memang cantik laaa

    ReplyDelete
  3. tak semestinya yg murah tak cantik kalau kena pada gaya kan cik akak hihihi..

    ReplyDelete
  4. Amboi..bergaya sakan nampak..cewah..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN