Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, February 7, 2015

Apa Yang Busuk Sangat Ni !!

♥ Assalamualaikum ♥

Apa Yang Busuk Sangat Ni! Nampaknya hari ini lambat sikit cik akak bersiaran secara langsung di blog sendiri..
Sibuk sangat mengalahkan suri rumah di dapur..haha..sebenar cik akak baru habis menyelerakkan dapur kesayangan hamba...

Habis memasak....cepat-cepat mandi bagai...dah tegak dah matahari baru nak mandi...apa lah nak jadi dengan anak dara encik abdul rajak nie..haha..

Bukan malas..tapi sibuk dengan rutin bagaikan suri rumah pula dah...biasa hidup bujang...membasuh memasak bagai kena uruskan sendiri...baru boleh belajar hidup berdikari...hihi..

Dari semalam cik akak tercium bau busuk...mesti ada yang meninggal nie...eleh....hanya si tikus lah meninggal tu..semalam tak tahan cium bau busuk..ambil perwangi bilik spray...baru dapat tidur...

Parah lagi parah...bau busuk bangkai tikus tu..macam dalam bilik cik akak je...lepas nie mesti ulat bangkai bershopping chinese new year lah lepas nie...

Dah cik akak nie memang geli dengan ulat bangkai...harap-harap lah depa tak bermaharaja lawak kat lantai rumah cik akak..

Siang terangan macam nie pun kemain lagi kuat bau busuknya...pening mahu muntah dibuatnya...emmm

8 comments:

  1. ushh, busuk-busuk tak boleh tidur ni. hehe

    ReplyDelete
  2. Bangkai cicak pun busuk..ni kan pula tikus..

    ReplyDelete
  3. X blh thn dgn baw bangkai ni..cpt cari mna puncanya kak

    ReplyDelete
  4. X blh thn dgn baw bangkai ni..cpt cari mna puncanya kak

    ReplyDelete
  5. uihhh ... klu dah byk lagu tu mmg busuk le satu umah jwbnya ...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN