Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 11, 2015

Uniques Dan Views Nuffnang...

♥ Assalamualaikum ♥

DATEUNIQUESVIEWS
Jan-04489756
Jan-059071358
Jan-0616872192
Jan-078821247
Jan-089481291
Jan-099451288
Jan-1010161354
Total68749486
Kalau Uniques Banyak Ada Tak Peluang Dapat CPUV @BE.
Cik akak tak pasti lah..setakat cik akak setia dengan nuffnang...pernah beribu riban uniques nuffnang cik akak tapi CPUV@BE seketul pun cik akak tak dapat..serius tau..

Bagi cik akak sekarang nie..kena rajin up entri...seketul dua sehari pun dah cukup..yang penting usaha tu perlu ada..hahaha..

Uniques dan views cik akak pun sama macam korang juga..haha..kalau malas macam tu lah..rajin sikit naik lah sikit kan..

Eh...eh.....semalam....waktu cik akak tido...cik akak boleh lah cium bau wangi semerbak..tu tengah tido tercium..terus bangun tengok kiri kanan...takut ada orang lain masuk rumah lah...
Jangan kata tak takut...haha..tapi kena gak simpan lam hati kan.....terus sambung tido balik..hahaha...

12 comments:

  1. hahahha. macam mana boleh tercium bau wangi tuu :D

    ReplyDelete
  2. hehehe nak rajin up entry tu yang huurm
    liat sungguh hehehe

    ReplyDelete
  3. kne crik 1 2 entri yg org crik then bole la sng2 ad view ..hehe :P

    ReplyDelete
  4. salam akak.
    banyaknya view...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum... naomie,

    ok lah tu.. terbaik nie. Insaallah cik kak boleh... yakin boleh.

    mselim3

    ReplyDelete
  6. Semalam saya singgah...tengok cik akak tido! Cik akak tido pejam mata! Haha... :D

    ReplyDelete
  7. Cuk akak msh still dpt 1k pageview tahniah..Lya susahnya nak dpt mcm tu

    ReplyDelete
  8. Hehehehe..hebat tu..ada putera bunian singgah kot?

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN