Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 10, 2015

Terjebak Menonton Running Man

♥ Assalamualaikum ♥

Terjebak Menonton Running Man. Eh..eh..sejak bila pula cik akak korang nonton running man nie..haha..la kesnya sabtu minggu lepas...cik  akak bosan sangat2.

Tukar dari satu channel ke satu channel..tengok ada running man...terfikir cik akak apa yang remaja Malaysia minat sangat dengan program running man nie...

Dari tak terjebak...cik akak boleh terjebak pula...serius best juga menonton program nie...tak kering gusi dengan karenah artis yang sangat sporting..

Patut juga cik akak terjebak...tengok seorang pun boleh gelak2 lagi..adoi...sampai minggu nie pun cik akak terjebak tengok..haha..

Jom layan running man...

Lepas nie nak tengok drama Asam Pedas Untuk Dia Episod 1. Bersiaran jam 7.00 malam nanti.

9 comments:

  1. waalaikumussalam...
    jiwa remaja akak...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehe
    haaa sudah
    boleh leka tgk cite ni tau cik akak :)

    ReplyDelete
  3. Kmk pun sama! Knktok nang hari2 tgk runnningman secara online. 200+ episod semua dah. Dari sik suka pande ketagih kan. Hehe

    ReplyDelete
  4. kalau dah kemaruk, susah kak. asyik nak tengok je nnt. haha

    ReplyDelete
  5. Bahaya klau suda trjebak nak tgk trus n trus hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN