Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, January 6, 2015

Tajuk Entri Yang Memberi Peranan Penting Dalam Menaikkan Traffik Blog Anda

♥ Assalamualaikum ♥

Tajuk Entri Yang Memberi Peranan Penting Dalam Menaikkan Traffik Blog Anda.

Kalau tak letak tajuk..siapa nak singgah...
Kalau tak letak tajuk gempak...seorang pun tak baca....
Entri personal u alls..kena bijak cari modal...hahaha..
Ye ke cik akak..

Kalau takat tajuk tu..cik akak pun main bedal je....yang penting ada hubungan intim dengan isi entri....jangan pula isi lain..tajuk.lain..mahu makan penampar pembaca lah kalau lagu tu..

Soal tajuk...korang letak je apa je..janji todak menyimpang dari niat asal...

Jangan letak ku ditinggal kekasih hati..tapi entri pasal makan angin..haha...

Tajuk adalah kata kunci sesebuah entri...kenapa...kenapa..eleh..kalau tak de tajuk..macam mana korang boleh tulis panjang berjela..haha..

La macam buat karangan waktu zaman sekolah dulu..haha..cikgu bagi soalan...korang hurailah sebanyak mana...tapi jangan lupa kira patah perkataan..hihi..yang tu cik akak paling ingat...boleh dapat 1 markah kat situ..haha..

Ok lah..dari cik akak.membebel memanjang...cik akak nak gerak dulu ok..Encik sayang tengah tunggu depan tv tu..kita ngedate layan Drama Istikharah Episod 9...

6 comments:

  1. kalau tajuk entry tu in trend skrg lagilah trafik banyak....
    Banjir Besar di Kelantan....
    Bonus keluar esok...

    macam-macam....

    ReplyDelete
  2. Amboi cik kak detim dpn tv uiiii

    ReplyDelete
  3. betul!
    tajuk nk kne crik keyword yg mengancam sikit :)

    ReplyDelete
  4. betul tu cik akak. tajuk kene gempak. hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN