Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 22, 2015

Siapa Punya Kerja?

♥ Assalamualaikum ♥


Siapa Punya Kerja. Janganlah heran bin ajaib..sebab tuan blo ini memang suka melabur buat pembaziran..

Asal makan nasi je.....mesti tak habis....patut juga timbang kilo tak naik naik..haha...dah tu kurus melidi..haha..

Bukan nak membazir...tapi tu lah...bila makan berapa sudu dah kenyang...tu baru semangkuk kecik..haha..kalau mangkuk besar lagi lah teruk nak habiskan..

Biasa cik akak kalau tak makan apa2 dari pagi sampai tengah hari...baru nasi dalam pinggan cik akak habis..haha..tengok keadaan lah..tu pun belum pasti lagi..

Kalau makan kat umah.....memang sesenduk dah cukup..kiki...

8 comments:

  1. huhu akak makan tak habissss...nak sikittt

    ReplyDelete
  2. amboi, kak. satu senduk dah cukup? kalau lissa, satu mangkuk pun..... tak cukup. haha

    ReplyDelete
  3. amboi, kak. satu senduk dah cukup? kalau lissa, satu mangkuk pun..... tak cukup. haha

    ReplyDelete
  4. amboi, kak. satu senduk dah cukup? kalau lissa, satu mangkuk pun..... tak cukup. haha

    ReplyDelete
  5. kita boleh gang..sebab akak diet..weekend je makan nasi..itupun sesenduk je..x leh lebih...bila makan kat kedai...memang x abih...selalunya cik abe abihkan...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN