Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 3, 2015

Sejarah Pencapaian Ranking Alexa Blog Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥
Sejarah Pencapaian Ranking Alexa Blog Cik Akak. Mungkin pastinya ada yang tak percaya ranking alexa blog cik akak berada di angka 695.

Satu pencapaian blog yang setanding dengan blogger otai dan berpengalaman dalam dunia blogging.

Walaupun cik akak hanya menggunakan blogspot sahaja...tidak seperti mereka yang hebat..punyai domain tersendiri...pastinya ranking alexa mereka lebih hebat kan.

Bukan cik akak tak mampu nak beli domain tersendiri..tapi cik akak ingin belajar dengan bermula dari bawah..tak perlu guna domain sendiri..insyaAllah..andai suatu saat cik akak berjaya..pastinya cik akak tak kan lupa asal usul blog cik akak..dan insyAllah...cik akak pastinya akan setia dengan blogspot..

Berbalik kepada isu ranking alexa....ia bukannya mudah untuk kita kecapi..andainya ada sikap malas dalam diri...ingin berjaya kita perlu bekerja keras...
Tak kan nak duduk sembang dan minum teh tarik je..haha..

Ranking alexa ni umpama yoyo..adakalanya di atas dan adakalanya di bawah..nak kekal dan kecilkan angka..perlukan usaha keras kita sendiri...

Nak percaya tak percaya..memang macam yoyo...bagaimana contohnya seperti ranking alexa blog cik akak..

Penghujung disember 2014...hahaha..senyum sampai ke telinga...dari 3 angka...kini beralih ke 4 angka..haha...sekejap je kembang angkanya..

Gigih nak kecil kan balik angka...insyaAllah Tahun 2015...kembali kepada 3 angka...doakan cik akak...support cik akak ok..

Ranking alexa pada 03 januari 2015. Makin membesar angkanya...hihi

                                                   Global Rank 

                                          Global rank icon308,913 150,846

                                                   Rank in Malaysia 

                                           Malaysia Flag3,228  


11 comments:

  1. ALHAMDULILLAH...
    TAHNIAH CIK AKAK...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Terbaek.. semakin femes cik akak sorang tok.. hehe

    Jemput singgah "Trip ke Sabah naik My" tQ

    Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Kna usaha lbh cik akak pasti blh

    ReplyDelete
  4. tahniah cik akak.. memang sentiasa bergerak kan ranking ni..

    ReplyDelete
  5. wahhh...ini dah terbaik dah ni...gigih ni cik akak ni kan...hehehe...keep it up dear....

    ReplyDelete
  6. peh kak gila kentang ah sumpah sikit number 695 tu tau ehehehe
    <3
    gogogo chaiyuk kak!

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN