Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 25, 2015

PM Harga Dah Jadi Viral

♥ Assalamualaikum ♥


PM Harga Dah Jadi Viral. Bertahun-tahun peniaga online menggunakan tagline PM harga. Kenapa baru hari ini menjadi isu...siapa yang bertanggungjawab...pembeli dan peniaga tu sendiri lah...nak salahkan siapa....

Memang kalau dari dulu dah guna...apa salahnya mereka teruskan cara mereka..korang sibuk kenapa...haha..bukan korang yang nak beli..kalau setakat nak sound orang bagus tak payah...buang suara korang je...

Hak peniaga....nak buat macam mana...depa nak letak harga ke tak....ada ku kisah sebab cik akak tak beli...

Kalau cik akak nak beli cik akak PM je lah. .dah syarat macam tu...biarlah...haha..

Tak tahu....kenapa baru hari ini jadi isu....lah benda kecik pun nak jadi isu....kutuk peniaga tu..peniaga ini...kata alim tak nak kutuk-kutuk tapi hakikatnya iri hati kan...

Dunia niaga memang banyak persaingan...nak berjaya kena banyak usaha...pilihlah jalan sendiri...depa tak letak harga jangan melenting..sebab mereka ada strategi tersendiri...

Korang tak suka cara tu..baik korang letak lah harga..haha...tak baik kutuk-kutuk orang lain...

Entri ini peringatan kepada peniaga online...tak perlu takut apa orang lain nak kata...yang penting kita ikhlas dengan cara kita tersendiri....

7 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN