Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 1, 2015

Petang Tadi Siaran TV3 Tak Ada...Melepas Slot Akasia Istikharah Cinta Episod 7

♥ Assalamualaikum ♥

Terlepas Cik Akak Nak Tengok Drama Istikharah Cinta Episod 7.
Menangis berlagu sendu lah cik akak petang tadi....channel tv3 buat hal pula petang tadi...dah standby depan tv...buka tv...hampa...kuar hitam putih...macam zaman nenek moyang cik akak dulu je..haha..

Eh astro tak de ke cik akak...haha..astro cik akak dah kena kerat line pun sebab cik akak tak bayar...malas nak.bayar...dia bulan asyik melambung je bil eh...dekat rm300 sebulan....mana cik akak tak merajuk eh...tak kak sampai banyak tu...emm

Jam 10.00 tadi...la...ada pula channel tv3...saja je bikin sentap...eh...tahun 2015 baru je masuk hari pertama...tv3 dah buat hal...mentang channel free kan...huhu..nie tengah layan movie iron man 2....

Bila tak dapat tonton drama Istikharah Cinta Episod 7. Apa lagi...merajuk lah anak dara yang seorang nie...mengadu kat encik sayang...sampai bawa rajuk tu sekali..haha..encik sayang layan je karenah manja 24jam nie..haha..

Dengan rajuk masih bersisa...haha..layan je Drama Mukhlis..haha..
Sebelum nie....episod pertama pun cik akak tak tengok...gara2 merajuk...layan juga akhirnya..haha...

Member kata...drama mukhlis nie best...tang mana bestnya pun cik akak tak tahu..haha..layan je lah...

4 comments:

  1. hahhaa..sabar je cikakak..kan ade tonton

    ReplyDelete
  2. Dulu rajin layan cerita macam ni.. sekrang dah malas dek kerana line selalu prob..tengok online la cik akak.. kan cik akak selalu layan onlne..hihi
    http://syidamenulis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Areal tv lya wat half..dah lma x tgk drama hihi..nak kna psg astro juga ni tpi yg njoi punya.jom cik akak kuhkih

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN