Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, January 3, 2015

Penyumbang Trafik Terbanyak Di Blog Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥
Entry.       Pageviews
175026
73577
49451


Penyumbang Trafik Terbanyak Di Blog Cik Akak.
Masih ada waktukah korang singgah dan komen blog cik akak...masih Ingat lagikah nilai persahabatan yang kita bina dahulu...
Adakalanya..kita seringkali.merajuk...ada kalanya kita pasti menangis...apa yang penting..korang tetap penyumbang trafik terbanyak di blog cik akak...hahaha...intro je kemain...ayat saja nak memancing..nasib baik lah tak mengoda..huhu..

Selama cik akak blog...magicnya cinta..haha..salah typo lak...magiknya blog....
Bisa buat cik akak kerinduan...
Bisa buat cik akak tertawan..
Bisa buat cik akak jatuh cinta...
Segalanya magik bermula dengan penulisan kita sendiri....magik dikuatkan lagi dengan penulisan yang ikhlas...alhamdulillah...akhir....kemajuan dunia teknologi sungguh canggih boleh memartabatkan penulisan kecil seperti kita...

Amboi ayat cik akak...kalau bab pancing pembaca...boleh je layan..haha..saja je...supaya orang baca tak jemu..bosan dan melarikan diri..kan kan..

Terima kasih buat semua blogger....semua pembaca blog dunia cik akak..sudi singgah tanpa jemu dan semoga blog cik akak sentiasa menjadi pilihan anda semua...insyAllah...

9 comments:

  1. Insyallah moga prsahabatan kita d Alan maya akan brkekalan

    ReplyDelete
  2. sama-sama cik akak. hihi.. ahniah yer cik akak :)

    ReplyDelete
  3. congratulations lah cik kak weh :>
    hihihihi

    ReplyDelete
  4. tahniah cik akk..nad punya pun takde banyak tu..speechless

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak.. happy blogging..
    eh, ada iklan rhb lah.. klik lagi untuk akak.. :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN